Klachten
Bij VIVISOL staat u als patiënt centraal. Wij zijn u graag van dienst en doen daarvoor ons uiterste best. Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over onze service of door onze geleverde producten. Wij horen het graag als u minder goede ervaringen heeft, zodat wij onze dienstverlening nog beter kunnen maken.
Een klacht of opmerking geeft u het beste schriftelijk aan ons door. Dit kan per e-mail aan
klachten@vivisol.nl.
Mocht u uw klacht liever via de post verzenden, gebruik dan onderstaand adres:
VIVISOL Nederland B.V.
t.a.v. afd. Klachten
Postbus 4270
5004 JG Tilburg
Binnen twee werkdagen ontvangt u een bevestiging. We streven ernaar om binnen vijf werkdagen uw klacht af te handelen.
Mocht u uw klacht liever via de post verzenden, gebruik dan onderstaand adres:
VIVISOL Nederland B.V.
t.a.v. afd. Klachten
Postbus 4270
5004 JG Tilburg
Binnen twee werkdagen ontvangt u een bevestiging. We streven ernaar om binnen vijf werkdagen uw klacht af te handelen.