Mobiele concentrator en storingen
Heeft u een storing? Blijf rustig, wij gaan u helpen. Zet uw apparaat niet uit.
Heeft u 24-uurs zuurstof? Sluit uzelf aan op de aanwezige noodvoorziening.
Mijn apparaat werkt niet, maar ik heb geen storingsmelding.
Reset het apparaat door de volgende stappen te volgen:
- Haal het apparaat van de stroom af.
- Verwijder de accu.
- Plaats de accu weer terug en zet hem weer aan.
Blijft dit probleem terugkomen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 013-5231022.
Ik zie een storing ‘vervang kolommen’ op mijn mobiele concentrator. Wat moet ik doen?
Deze melding geeft aan dat het apparaat onderhoud nodig heeft. Vanaf de eerste keer dat de melding weergegeven wordt, functioneert het apparaat nog 30 dagen goed. U kunt deze melding stopzetten voor 72 uur. Volg hiervoor de volgende stappen:- Houdt het lichtknopje 5 seconden ingedrukt.
- De melding verdwijnt nu.
- Neem contact op met onze klantenservice via 013-5231022 voor een onderhoudsafspraak. U kunt de mobiele concentrator in de tussentijd blijven gebruiken.
Ik zie een storing ‘Check canule’ (neusbril).
U ziet deze storing als er een probleem is met de neusbril. Dit is vaak niets ernstigs.
- Controleer de neusbril (neus, achter oren, tot aan het apparaat).
- Adem een keer stevig in via de neus.
- Vervang de neusbril als dat nodig is.